tjholla


hejhopp gummisnopp!
vad tycker ni om min blogg egentligen , tycker ni den e bra?
är det nått jag ska ändra på eller har ni några förlag  på design?
nu sitter jag i mammas stol på mammas jobb inne på hennes dator och väntar
på att vi ska köpa en sporttopp till mig . imorn har vi nämligen cheerleading uppvisning och då får
man inte ha vanlig bh. felicia sitter på golvet bredvid mig tillsammans med min lillebrosa och pratar om hur många godisbitar dom tog. imorn åker jag till thailand och stannar där i tre veckor och ska bara sola och bada och äta goda tunna pannkakor. mitt minne av förra årets thailand va att jag och amanda skulle gå och köpa pannkakor av en gubbe som alltid stod där och en dag så fick vi bara köpa en men vi köpte två , busìgt va?
och nu har jag inget mer att skriva men skriver kanske kväll!


Kommentarer
hilda

sv: tack:D men jag har tänkt att byta till helgen :D

2008-12-12 @ 16:44:04
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Spiderchick

underbart med thailand!

2008-12-12 @ 19:43:58
URL: http://spiderchick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0