blogg.

har fixat ellens blogg , den kanske inte e så snygg men jag hade inget bild program på den här datorn.
är suuuper trött verkligen det kanske syns.
tror jag ska sova snart men än har jag saker kvar att göra.

mina planer för den här fredagen va att sova hos felicia med isabel men så blev det inte utan istället så hade jag en "trevlig" middag med faster carin pappa anders kusin matts hans kompis rassmus min farbror lars-erik brorsan och jag. jaja sen kollade jag på mean grils , jag tycker faktist inte den e så bra den e lite lång tråkig men det va den ända av filmerna som funkade det va lite synd för jag ville se step brothers men det gick inte. har druckit te och så det va mysigt och ska kolla på idol sen men nu har jag inte mer att säga och egentilgen så behövde jag inte skriva det hära för ingen verkar läsa långa inlägg ''/
kanske skriver mer sen men tills dess ha en mysig fredag.
ciao/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0