?

kolla vi hyr ut lägenheten varje fredag för då flyttar vi till pappa och mamma bor hos hasse så då står den tom , men inte längre för vi hyr ut den till en kille som heter jonas och hans son Timoty typ eller nått. Det brukar bli jätte stressigt för man måste städa och så , och nu skulle vi flytta på torsdag istället.  Har just gjort spanska läxan och gjort en ny header , är inte jätte nöjd men jag vet inte hur jag ska göra den ? NÅGRA TIPS?
jag sa till felicia att jag skulle göra min brorsa till fjortis och här e första bilden :
fint va?
jag kom på att det tog ca 10 sekunder för mig att lägga in blider på datorn så de va jäääätte bra
jag bad honom puta lite med läpparna men det kunde han tydligen inte. jaja jag älskar dej brorsan !
Ciao // s







Kommentarer
milou

jag tror han har ärvt sin fjortis sida av dig (: ! sofia & simon goooes fjortisssaaaaaaaaaar ! :) <3333

2008-11-27 @ 18:57:13
Anonym

feta söt han är :) jag tror han har ärvt sin fjortis sida av dig (: !

sofia & simon goooes fjortisssaaaaar ! :) <3333

2008-11-27 @ 19:00:23
mi

fett cp , första gången stog det att det inte blev skickat , men det blev det ju tydligen , eller så är jag bara klantig .. :) <3

2008-11-27 @ 19:01:19
Alina

Godkväll på dig! :)

2008-11-27 @ 19:05:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Felicia =D

Neeeej Soifa snälla! jag vill inte att han ska va deeee ju :P du sa ju att han skulle ha newt frilla :D<3

2008-11-27 @ 19:14:46
URL: http://feliciasurf.blogg.se/
willääh

du borde tagit wax [a]

2008-12-21 @ 14:21:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0