godkväll allihop!

        
tjabba tjoholi !
jag och isabel gick hem till felicia efer skolan idag för att vi skulle yoga men det blev inte mycket av av det .
isabel va tvungen att gå hem kl 17 men hon blev lite sen,,, hon fick iallafall lära sig ett nytt ord, jag säger inte vilket.
när hon hade gått så kom maxen hem och han va så snäll , jag fick ett packet med en hårspary ett hårmosse och någonting mer som jag inte vet vad det va men det va snällt av honom att jag fick det, sen va han ännu gulligare för han gick och gjorde milkshake till mej och felicia som va helt himelsk . TACK MAX!
jag och felicia gjorde yoga men det funka inte så bra för det va tyå bara massa reklam, vi gick upp till friskis och svettis för att kolla priser och det kostar typ 30 kronor om man är medlem och ungdom och ett kort kostar 1700 om man är ungdom som ja är . jag och felicia ska önska oss det i julklapp hoppas vi får det för det är ju träning ändå.
jag ska sova och äta här vi ska äta nånting jag inte vet vad det är men det är säkert jätte gott . ska gå och kolla hur det går med maten nu .
ciao /s


Kommentarer
cordi

kärlek till er

2008-12-05 @ 16:59:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0