ooow shiiit

  • välkommen till stöket på östgötagatan . nu är det en sån där "fredagsmorgon" för att mamma bara städar och städar och man får inte stöka ner ett skit , inte ens när jag satt på toa fick jag knappt va ensam jag fick kämpa för att hålla igen dörren för att mamma vill dammsuga.  jag och cordelia va på bibliotektet igår och jag glömde den boken som jag skulle lämna tillbaka hemma, men jag lånade två böcker jag lånade sent ute och bekännelser om killa kyssar och katter , den sista som jag skrev är en fortsättnig på den jag just läst men jaja.

    Ska ju inte glömma att rekomendera några böcker:
  • killar, kompisar och farliga festelser .
  • kyssmisstag i sjunde kärlekshimlen .
  • på kärleks spaning  i hamburgerland.
  • det är okej, jag har jätte stora trosor på mig.

ja det va väl dom en så länge .
Ciao //s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0