aha !

ååååååå naadiinee kom ut ikväll !
haha nää skojja bara jag sitter i mammas rum och chattar och har skit tråkigt.
vill träffa kompisar nuuu !
mamma , simon och hasse är på bostadsrättsfest och jag tycker det är såååå tråkigt ,  hade hoppasts på att stellan skarsgård skulle va där , men han tyckte väl att han va för känd =O
Siri och Jessica va där men jag va inte med dom, jag skulle gå ner och sjunga singstar men då kom simon och hans kompisar ner och  då vill jag inte .
jag och nadine äär kompisar igen efter att vi har bråkat i 8 månader för jag gjorde något dumt =(
ja det va min kväll tror jag ska sova om snart för det e så trkigt ! =D <33
i fredags så gräät jag och mina konfettie vänner i en timme typ o jag orkar inte berätta varför . jag men det gjorde oss bara stakare , jag vet vilka jag kan lita på vilka som är mina vänner !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0