Cheerleading !

  
Nu står jag där upp bland höjderna, hur höjdrädd jag än är så är det inte så farligt när man väl är uppe och hittat balansen !
igår på träningen så fick jag stå på ett ben , det va skit läskigt. men jag klarade det till slut.
jag ramlade en gång och dom tog inte emot mej  så jag fick lite ont i armen , men det va inget allvarligt.
dom fick göra tio armhävningar och sen va det bra med det !
jag har världens bästa grupp alla är så snälla och omtänksamma , och felicia hon är bra på att fånga mej om jag ramlar, hon gjorde det typ 1000 gånger igår så jag känner mej lite säkrare nu !
det är jag och jessica ( www.jesi.blogg.se) som är toppar .
baser , dom är skit duktiga : anina, hannah , jenifer och jenifer . ( kan inte deras blogger )
och bak/frampersonerna är dom som lixom skuter upp mej i det blååå  ! :
olivia (www.ulivia.blogg.se) och felicia (www.feliciasurf.blogg.se)
nu ska jag kila .
Caio !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0