%

tjohoppsan.
jag sitter i soffan och slappar.
ska gå och sitta branvakt kl 18:45 - 21:30
puuh jag ska sitta åt två små tjejer en som är typ 7 och en som är frya eller fem.
men jag får ju pengar för det.
ska färga håret men den här gången mörkare ... brunt , kollade mej i spegeln och
testade mitt bena men det gick inte så bra .
men jag såg att jag kanske skulle passa i brunt för mitt hår är mökare under överhåret men det
är allas.
sitter och tar kort med min mac men dom blir inge fina :(
konstigt va ?... skojja
kollar på nått konstigt program på tv men vet inte vad det heter.
nu kollar jag på  nått som heter 5050 det suuuger.
men ska gå nu , min kusse kom hem och hade köpt glass till mej , vilken hjälte
see ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0