kvääällen !

nu har vi ätit mat det va gott, vi åt tacos men jag åt bara en halv för jag va så mätt.
sen snodde ellen min dator och gjorde nästan sönder den för hon slog den mot våran stenplatta i vardagsrummet.
ellen e lite självisk ibland men är en underbar kompis fördet mesta .
sen gjorde vi en jäääätte fiiin dans där vi knackade lite överallt det va ganska fint lite flummig om jag får säga det sjävl . och ellen sa det till mej. alva satt och la patiens på datorn för hon inte fick igång internet så jag sprang i mellan dom för dom va så TRÅÅÅÅÅÅKIGA .
jag har lärt mej ganska mycket om blogg för att va nybörjare men jag måste lära mycket mer.
nu ska jag äte mycket mer godis .
see ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0