La konfettie ! <3

åå vad jag älskar er . ni är dom jag litar på ni är riktiga vänner , jag har hittat en plats där jag trivs , och jag skulle aldrig tvila på er . ni är min livs glädje och mitt ljus i livet. utan er skulle jag ligga i graven . ni tar er tid att lyssna på vad man har att säga . ni är alltid där o tröstar och jag kommer alltid va där för er . gummor vi delar så mycket gemensamt men alla har sin egen personlighet vi är som dom 7 dvärgarna : trötter (milou) kloker (nayomi) prosit ( jag ) blyger (felicia) butter (marilyn) toker (nadine)  glader (astrid) , alla är sig själv och man blir inte kallad tönt eller att man är mobbad som av andra utan man får vara den man är på riktigt och jag verkligen ÄÄÄÄLLLLSSSSKKKKAAARR ER !
ni vet inte vad det betyder för mej att äntligen hitta vem man är , det känns som om jag har leta och leta och inte förns nu har jag äntilgen hitta det jag söker och det är ni  ! <33


Kommentarer
Felicia =D

Haha! Vi e ju verkligen som dom sju dvärgarna de stämmer ju perfect :P<3

2008-10-11 @ 12:51:15
URL: http://feliciasurf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0