nästa måndag

har inte skrivit på länge känns det som.
igår sov ju ellen och alva hos mej och vi gick o la oss vid ett tror jag.
men dom av tvugna att åka hem kl elva så jag blev väckt kl 10 och jag känner att det va lite för tidigt skulle nog velat sova ut till tolv :)
sen åkte dom och jag satte på mej mina tennis kläder för jag hade bestämmt mej för att inte gå t förns det va dags.
sen åt vi lunch det va billyspan pizza , gott men onyttigt.
sen skulle vi lämna simon hos en kompissom heter johan så det tog lite tid.
sen åkte vi direkt till tennisen och jag kom inte försent som jag brukar göra utan jag kom 5 minuter tidigt istället.
jag ch marsia min tennis kompis satt i omklädningsrummet och prata sen gick vi ut och där låg våran tränare på golvet... han va döööd , skojja bara han låg och lyssna på musik på sin mobil.
dom delade upp oss i grupper , dom särade på mej och marsia och jag fick va i en killgrupp för att killarna är mycket bättre. =P
det gick förvånatsvärt bra idag för att jag va så trött men jag tyckte det gick bra .
vi körde plankan på slutet . så jääävla jobbigt.
sen gick vi in i omklädningsrummet och då kunde jag gå ner i spagat .
meen nu tjatar pappa om att det är mat ... guuud vad han e tjatig
see ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0