skolan.

idag va det skola igen.
vi hade prov i so det va jätte enkelt och vi fick också tillbaka testes som vi hade i torsdags jag fick inte så bra på det.
sen va det lunch och jag gick hem och bloggade och sen gick jag till skolan igen.
efter lunch hade vi matte jag kom lite sent för att oscar spotta på mej, jag förstår inte vad jag har gjort honom men han kan få fortsätta jag orka inte lägga tid på honom .
men då när jag kom in så satt alla helt tysta och dom gjorde ett  "prov" det viste ju inte jag nått om.
men jag tror att det också gick ganska bra.
sen hade vi egetarbet man fick jobba med va man ville och jag jobba spanska för vi har prov i det på torsdag .
när jag hade pluggat klart det skulle jag gå upp och hämta mina gramatikbok och då ville sonja och cordelia prata med mej, jag tyckte att det  va bra att dom gjorde det för det fick mej att tänka och att jag har gjort bort mej totalt och att jag bara har sett vad jag velat se fast aja nu blev det fel för jag ville ju inte se ledsan mäniskor men det såg jag .
och jag ville inte bråka med er även fast det blev så.
nu känenr jag mej falsk för jag skriver det här på bloggen.
jag gräät väldig mycket idag men jag lätta bara lite på hjärtat .
jag ska prata med några och jag ska tänka den här gången så jag gör rätt för jag måste ju få veta sanningen och vem som ljuger och vem som inte gör det.
sen gick jag ner på klass råd men jag klara bara att sitt där i typ  10 min för sen fick jag för mycket blickar och då blev det så jobbigt så jag gick upp till fyra och satte mej där.
sen kom cordelia och vi pratade , det kändes skönt , hade önskat att sonja och lou va där också för jag kände att jag inte hade sagt så mycket till dom och ja är skyldig dom en ursäkt men ska göra det på måndag . hoppas inte mitt självförtroende sviker mej för då blir det trubble.
jag gick hem och nu sitter jag här och ska snart hyra ut lägenheten till några , han som ska hyra har en son i min ålder , äähh sluuta nu sofia.,
ska hjälpa mamma nu med att städa .=)
see ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0