småland ...

tjenamors i galsors!
hejsan hoppsan!
tjenixen!
jaja skit samma nu är jag i småland och har det skönt inga krav eller något , jag är med mormor och morfar, vi ska bowla idag kl 16-18 det ska bli kul . vi bowlar nästan alltid när vi är här  det är bra för jag vinner alltid.... sajjk.
min mobil är jätte trasig så jag och mormor ska kolla om vi kan lämna in den på lagning men jag tycker inte det är jätte smart för vi kan ju inte lämna in den här i småland för då måste jag åka hit för att få tillbaka den.
tror jag ska sminka mej snart för att jag och mormor ska åka till stan och fixa det dära med min mobil har bara haft den i ett år och den  är redan trasig och jag har varit jätte försiktig men den är bara dum kanske :O
t.ex milou har en mobil som hon slänger i backen hela tiden men den går inte sönder .
ovan för datorn så sitter en blid på morfar när han va i sina bästa år där han står och lutar sig på en lastbil jäääättte fiiint.
 nu ska jag gå !
see ja


Kommentarer
Anonym

hahah japp min mobil äger :D

saknar dig korven <3

2008-10-27 @ 21:10:46
sofia

jag vet :) <3

2008-10-29 @ 20:31:06
URL: http://fiiass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0