Höhö ^^

Okey guys ! Korven som driver den här bloggen har blivit för lat för att "orka" fortsätta denna blogg ! Så jag tänker skriva ett sista inlägg och sen lägger hon ner som fashonFia. Öööööööööhhhhhhhmmmmmmm ?... Vet inte vad jag vill skriva, men jag vill förändra mänskligheten ! Jag vill hålla ett bra tal, typ som Obamas ( även fast jag inte har hört hans tal ), men folk har sagt att dom grät av det så det måste ju vara bra, eller ?
Jag vill inte att fjortisar ska finnas i universum, eller det är okej om dom håller sig vil mars :D ! Men dom ska inte våga komma nära Den Helige Falafel ! För då jävlar ! Beeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaatttttttttttcccccccchhhhhhhhhhh!!!!!! SMACK !!! Moooooooohahahahahahahaha !!!
Märker ni att jag har tråkigt ?

Nu har jag hållt mitt tal och jag vet att nu sitter du där och snyftar och undrar varför jag har gömmt min talang hela mitt liv.

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss :]


Läskigt va ? Ser ni inte hur jag borrar in mina ögon i er .....


Kommentarer
cecilia

Nej! :o, hon får inte lägga ner sin blogg!

den äger jue! ;o,

2009-08-28 @ 23:15:49
URL: http://ceciliaisahappygirl.blogg.se/
Erica

Vilka fina ögon! =)

2009-09-06 @ 15:42:59
URL: http://iryccah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0