tog av någon

Vad heter du? sofia
I mellannamn? alida :P
Vart bor du? sthlm
Trivs du där? ja
Brukar du läsa horoskop? nej
Har du körkort? nej
Vad spenderar du dina pengar på? kläder och smink

Brukar du bli för full? nej
Antal kuddar i sängen? tre kanske
Kan du baka bullar? aa om jag har recept
Bläck eller blyerts? blyerts det kan man sudda
Mc donald's eller burger king? burger king
Är du allergisk mot något? nej
Äger du ett busskort? nej men gjorde
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? grön så klart :)
Hur ser du ut idag? blondin :P
Nästa mål i ditt liv? privat ;)
Vad såg du senast på tv? zoey 101 :S
Hur svarar du i mobilen? hej !
Vem ringde dig senast? ellen :)
Vad sa den som ringde? göra nått imorn
Antal timmar sömn inatt? 8-9 på vardagar...
Sov du ensam? ja

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: felicia
Fick dig att gråta: minns inte jag antagligen
Du gick på bio med: mamma
Senaste personen du gick på stan med? nadine och astrid
Skällde på dig: mamma -.-
Skickade ett e-mail till dig: facebook


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja  ..
Bråkat med ditt husdjur? eeh nä...
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? nästan
Tagit droger? eeeh ?..
Vad är du mest rädd för? att va ensam
Vilka kläder sover du i? prickig tröja :)
Vart vill du gifta dig? kan vi vänta med det?
Vad hatar du verkligen? falska personer
Har du varit kär? ja
Kört du bil? nopp
Har du ett jobb? inte en
Gillar du att ha folk omkring dig? aa när jag är glad :)
Är du ett hälsofreak? neja nej


STUFF

Är du ensam nu? ja i rummet iaf :)
Vill du gifta dig? inte nu
Vill du ha barn? kanske


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit: tror inte de
Köpt någonting? ja en nescisär
Varit sjuk? snorig
Sjungit? aa högt
Velat säga till några att du älskar dem? aa hela tiden
Träffat nån ny person? nej
Saknat någon? jaa
Kramat någon? ja


SENASTE

Låt du hörde: hot'n'cold :)
Sak du stal: 100 bhat
Senaste människa du slog: isabel
Senaste bussresan: en vecka sen
Senaste du krama? felicia

FÖRSTA
Första bästa kompis: Emma :D 
Första jobb: städa rummet om det gills ''/
Första inhandlade skiva: laddar ner `?
Första piercing/tatuering: öronen..



Kommentarer
Ellen

Jag trodde att det var du jag och alva som var bästisar från början, men jag hade väll fel då? :'(

2009-01-14 @ 19:06:50
URL: http://eelnlid.blogg.se/
Ellen

Jag trodde att det var du jag och alva som var bästisar från början, men jag hade väll fel då :'(

2009-01-14 @ 19:08:44
URL: http://eelnlid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0