home sweet home!

Nu är jag äntligen hemma! Satan va skönt det är, har haft världens hemlängtan så nu är det underbart att vara hemma!
När jag kom hem så var det grönt på gräsmattan och blommorna som Jessica hade planterat hade kommit :)
Tänkte lägga upp alla bilder nu, blev inte så många som jag trodde men är ni beredda?

när vi kom fram så hade inte våran taxi kommit så vi fick vänta skit länge!!!!!
men sen så fick vi åka i en jätte söt liten buss som serverade cola, fanta och öl :)
vi åkte buss i ca 1 timme sen kom vi fram till hotellet och sprang och åt innan dom stängde!
uppe i vänstra hörnet ser ni våran nyfunna kompis haha trevlig prick!
röd men hyfsat brun i alla fall :)
Dan efter så spelade vi tennis men våran tränare, jag ska faktiskt börja spela tennis igen nästa termin för jag tyckte det va så kul!!
sportiga gänget!!
sen blev det sol och bad i världens största "Aqua Park" men det ser man inte på bilderna...
mer kommer snart puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0