nuusååå

vårat internet har inte funkat men nu tror jag att det ska gå bra!
Vädret är sådär.. det har regnat idag men just nu så lyser solen men det är ändå kyligt.
Det finns en "aquapark" som är fantastisk. det är typ en sån som man bara ser på bilder och som man önskar att man någon gång ska få vara i!


Vi har spelat tennis både igår och idag och imorn ska vi börja spela med tränare blir nog roligare då. Jag har faktiskt spelat tennis i 4 år fast nu var det 2 år sen jag spelade men jag är faktiskt duktig märker jag:)
Alla här är jätte trevliga, det enda jag har problem med är att alla är så närgångna eller killarna då. Dom typ masserar än och vill ta på än hela tiden..:S

Ska ta kort på maten så ni kan få se den fantastiska buffén den här helt otrolig både till frukost, lunch och middag!

Här har vi hela ligan!

här ser man en del av vattenlandet men det är bara två av ruchelbanorna (utav 13)
Det fi
nns en av dom som det är fyra i en där man åker på mattor det är superroligt :)

mina badkompisar haha :)

mer update senare
PUSS SMEK KYSS



Kommentarer
felicia

GUMMIII !! det ser fett skönt ut !

2011-04-20 @ 10:54:52
URL: http://falafelflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0