koka korv på en spik?

Asso hej!
Idag e dagen då jag blev vuxen.........(vuxnare)?
Jag tvättar just nu en maskin svart i 40° och har oxå kokat korv, känns så himla konstigt assooo jag gör inte sånt typ.
Anyway igår va jag hos vicky med några från laget det va svinkul! Först så hoppa vi studsmatta och byggde och snacka och myste, de va jätte längesen som jag träffa dom så de va jättekul att bara vara!
jag tror seriöst aldrig jag har druckit så mycket te i hela mitt liv!
vi körde JAG HAR ALDRIG och SANNING ELLER KONKA, jag älskar stämningen med laget den är så himla behaglig och man kan va sig själv och inte bli dömd utan bara vara!
bild från igår haha!

nu ska jag duscha sen ska jag på date med Cordelia och tvätta hmm...
jag ska till gotland på lördag förresten, kan berätta mer om det sen CIIIAAAOOOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0