mitt liv som tonårsflicka!

MORNING!
Jag är verkligen uppe med tuppen idag, jag börjar inte förns kl 10 och ändå så gick jag upp 7 :)
första dagen i nya skolan idag, eller första gymnasiedagen rättare sagt.
Jag ska möta milou kl 9 i slussen, vi ska ta sellis för vi ska gå i samma skola! De känns bra faktiskt att gå med henne dit, men jag är glad att vi inte ska gå i samma klass. Asso jag skulle inte vilja gå med nån från gamla klassen de är bara de. Jag vill börjar om och då vill jag inte ha nån där som redan känner mig hehe..... nu låter jag som ett bitchigt mobboffer hihihihih!!!!!
Well nu har jag målat naglarna och klätt på mig så nu vet jag inte vad jag ska göra resten av timmen innan jag ska va hos milou..?
juste sminka mig....
långklänning: h&m
linne: mammas
skjorta: Monki
nu blir de smink o sen röra sig mot stan :)
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0