ny design

Eller den är inte ny, men den gjorde jag för ett tag sen och nu tröttnade jag så mycket på den andra att de blev så här. Men jag ska byta har jag bestämt men m jag känner mig själv rätt så dröjer de......

Jag sitter och kollar igenom bilder från i somras, tänkte lägga upp lite roligheter. men jag har varit dålig på att fota i sommar eller jag burkar aldrig fota de brukar min kompis göra ist :)
men om ca 20 min så kommer jag lägga upp kanske 15 bilder tror jag haha!!!!!!
PRICK 12:02!!! :PP


Kommentarer
FELICIA

Gumman, du har verkligen mognat. Man ser det på sättet du skriver och din planering och allt.

Verkligen super duktig.

Gillar din blogg ;-)

Stor kram från Felicia med familj

2011-08-20 @ 11:51:29
URL: http://falafelflickan.blogg.se/
Ellen pellen

Får man gissa att jag är din kompis som brukar fota? :P

2011-08-20 @ 13:26:50
URL: http://llen.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0