taco

HELT ÄRLIGT NUUU!! JAG ÄLSKAR MAT!!!!
Jag blir sååå trött på brudar eller boys som klagar på att dom har ätit för mycket eller att dom har gått upp i vikt eller sån skit!
Nu har jag och felicia ätit tacos och det är nog det godaste som finns!
Jag ska ge ett tips, visst smaken är som baken men....
Seriöst vad är snyggast

1.att vara uber smal vilket du blir genom att inte äta så mycket och inte näringsrikt.
2 att vara vältränad och se hälsosam ut vilket du blir genom att äta typ det du känner för men fram för allt träna och få i dig proteiner och vitaminer det som kroppen behöver.

Men som sagt smaken är som baken DELAD. Men ät så mycket du vill och må bra!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0