ännu ett patetiskt inlägg

På onsdag får jag min Iphone vilket jag har velat ha väldigt länge nu, jag är jätte glad och så men såklart så tillkommer det problem med det också som med allt annat.
För det första så måste jag byta nummer, och det betyder att jag inte kommer ha någon annans nummer heller...
UNDER HELA SOMMAREN!
Plus att jag just har slutat nian och känner ändå att jag vill kunna ha någon kontakt med mina f.d. klasskompisar. Och det patetiska är att jag vill inte skriva till alla mitt nummer för då känner jag mig patetisk som vill att alla ska ha mitt nummer. (oj vad jag skriver för mycket om vad som pågår i min hjärna just nu).
Jag vet att typ fjortisar brukar skicka runt sms där det står typ: Svara på det här smset om du vill vara kvar i min kontaktbok, byter mobil och nummer! <3 <3 <3 <3 <3
Men jag vill inte leka viktig!
Nu vet ni hur min hjärna tänker för tillfället!

Min finaste vän!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0