BigBang

Det blidde inget bad idag, väder var kasst så jag splade brännboll hela dan och vann faktiskt!!
Har inga bilder just nu tyvärr men det var jätte roligt även fast det öste ner....
Sen gick jag och min fina barndomsvän Agnes hem till mig och kollade på film vi såg (den nya tror jag) filmen Hanna. Den tyckte jag va jätte bra fast jag vill se mer, det var för lite information i den så man blev väldigt nyfiken.
gammal mysig bild på felicia när vi badade i mitt badkar :)
imorn blir det bad på Årsta Havsbad, mys!

juste idag hade jag oxå avslut med mentor gruppen, sadface "/
vi köpte godis för 500 kronor men vi orkade inte äta upp allt...
Men märker att det verkligen är en bra idag att inte ha mascara på skolavslutningen det kommer antagligen bli mycket tårar som rinner. 10 år med den här klassen, helt galet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0