borde men varför gör jag det inte?

hej.... Ja jag vet jag borde sova men jag kan inte, jag måste fortsätta pilla på min mobil :)))))
jag kan berätta om dagen som har gått.. Först så va jag med gleb som ni vet, sen så gick jag hem till felicia. Nu har vi planerat allt vi ska göra i London och satt ut på en karta var allt ligger. VI ÅKER PÅ SÖNDAG :)
sen i alla fall så gick jag hem till isabel och då ösregnade det ute så jag va dyngvåt när jag kom fram
som tur är så är bella så söt så jag fick låna mjukisar och en tröja av henne :)

Imorn dåra så sticker jag ut till landet för att träffa Alex och Niklas. Min båt går 08:30 så jag borde verkligen sova nu. Har alarm ställt på kl 07.
okej GODNATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0