Diamonds!

Hejsanhoppsan!
Är superslut i mina ben, vi har varit ute och gått varje dag hela tiden........
Men vi har shoppat som galningar, min väska är snart full.. och endast en dag kvarstår!
Undertiden jag har varit i London så har Diamonds (mitt förra lag) varit i Liverpool och tävlat, dom är juniorer och har tävlat i senior klass ÄR MYCKET STOLT ÖVER DOM!!!!! Dom kom tvåa! skit duktiga världens finaste tjejor!


Jag kom in i Dolphins btw som är B-laget,jag bestämde mig för att inte ens söka till elit laget för jag orkar inte ligga där längre.. Det kräver väldigt mycket av än!...
Imorn kommer vi i alla fall hem och då blir det sova direkt och sen upp och packa för jag och felicia drar till landet :)
OCH FIRAR MIDSOMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0