how my brain works

Godmorgon! Igår kväll när jag hade svårt att somna så låg jag och funderade på hur min hjärna tänker, det är liksom inte smart... Alltså när det gäller vad jag är rädd för!
Jag är livrädd för typ Freddy Krueger och It(clownen). Men att bli våldtagen eller misshandlad tänker jag aldrig på, det känns inte som något farligt i mitt huvud, dumt va?
Men min naiva tonårs hjärna tänker att om någon skulle vilja våldta mig så skulle jag kunna skydda mig, vilket jag egentligen vet att jag inte kan. Eller kanske beroende på storleken på den andra personen. :P
Men jag tycker att det är lite intressant att jag tänker så, för dom andra två är ju bara saga liksom.
idag ska vi bada med klassen, det kommer nog va svinkallt men jag lovar nu mig själv att jag ska bada :)
Ser ni mitt pink eye btw? det vill inte försvinna, jag brukar få så på kvällen när jag tvättar ansiktet och sen är det borta på morgonen men nu har jag haft det i typ 4 dagar...
HEJDÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0