jag borde,,,

Jag borde lösenordsskydda min blogg efter att det är så mycket saker som jag vill skriva men inte kan för att jag vet att det är folk som läser den.. Jag skulle kunna starta en ny blogg som är helt anonym där jag inte lägger upp några bilder och jag säger inte vad jag heter, jag bara säger och skriver vad jag tycker och hur jag känner mig. Typ som en dagbok.
BIG PROBLEM: Varje hemsida börjar med WWW vet ni vad det betyder??
WORLD WIDE WEB och då känns det ifs inte så tryggt att lägga upp saker ändå..

Alla mina smartaste tankar brukar komma till mig på natten, varför är det så?
Jag tänker inte så mycket under dagarna. Frågan är bara varför, det är ju då jag ska tänka.. Då måste jag tänka hela tiden på vad jag gör för att se bra ut, för att verka rolig, för att passa in, för att vara social. Men icke sa nicke då går jag väl på autopilot i guess. ELLER??
Jag brukar inte tänka så mycket. Kom jag just fram till.
HM borde börja med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0