Långhelger ÄGGGGGER

Tänka sig det är bara torsdag.... Känns som att det är lördag eftersom vi slutade igår. Jag och cordelia åt massa mat och sen kollade vi på filmen Limitless som förövrigt va väldigt bra faktiskt, folk har sagt att den är dålig men den va helt OK, cool film!

Hela dan idag så har vi legat på eriksdalsbadet, väderprognosen sa att det skulle bli 25 grader och sol men istället så va det jätte monligt och blåsigt men solen tittade fram då och då. Va där med Sonja Hedda och Cordelia, jag och cordelia hade gjort en jätte god pastasallad. Tort inlägg eftersom jag inte har nån sladd till kameran här hos mamma just nu eftersom jag är hos pappa för tillfället.

Nu ska jag iaf träffa gleb, jätte längesen jag träffa honom så det ska bli super ROOOOOOLIGT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0