Snygg-Ellen gästar !

Sha sha bloggen !
Thihi skoja bara, but Ellen is here!! 

Vad ska jag skriva om? Hm har massor med vackra minnen med sofia men de orkar jag faktiskt inte rabbla upp alla för det skulle ta år och dar ;)
Istället kan jag skriva lite om hur mycket jag saknar Sofia. Jag saaaaknar dej!! Så...

Jag kan säga vad jag har gjort idag oxå, jag har hackat 10 lökar och gjort 70 portioner linssoppa!!!  I know it sounds crazy but it's true !!! Shit vad bra nu fick jag in lite engelska i detta också.

Ska jag göra en hissa och dissa lista med sofia? Okej såhär blir det:

Hissa:
Jag säger bara Sofia! Jag hissar hela henne för att hon är så underbar på alla sätt och vis! De tre S:n Snäll, Snygg, Super gullig, Sprallig, Spontan, Spokey... Oj det blev visst 6 S i stället men vad gör det ;)

Dissa:
Om du läst Hissa listan så kan du ju gissa vad som finns på Dissa listan. Juste, ingenting. Eller jag kanske borde dissa att hon så sällan överaskar mig med frukost på sängen... haha needåå skoja bara !

Jag slänger in lite bilder på oss, från alla år, för det är faktiskt så att jag har kännt Sofia i hela freaking 15 år, lika gammal som jag e :O















Älskar dig Sofia!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0