citerat

jag vet att bloggen tar stryk när jag skaffar mig ett liv, men det är väl så det är i guess?
nä men asso jag gör mycket saker så glömmer jag bort att blogga OCH DET ÄR MÄNNSKLIGT!
anyway vad har jag gjort i helgen ?
jo i fredags så satt jag hemma med familjen och chillade, strömmen gick och den har fortfarande inte kommit tillbaka så jag har ingen lampa i mitt rum och ingen el på hela övervåningen....

Lördag så åkte jag ut till Utö, det är en jätte mysig ö i stockholms skärgård. Jag hade tyvärr ingen kamera med mig så det blev inga bilder, men jag var bara där över dan för sen skulle jag hem och fira min kompis som just har fyllt 16! grattis till henne !!!! <333333333
sen åkte jag och cordelia hem till henne och så sov vi där :) super mysigt!

Idag när jag vaknade så skyndade jag mig hem till pappa för vi skulle cykla till nacka reservatet och fika, det va mysigt men vi blev attackerade av kanadagäss och det va faktiskt jätte obehagligt!
Mötte upp najjan och vi köpte skor till mig och henne till balen, men dom får ni inte se förns de är dags att använda dom!!!!!!!!!!!!
har massa bilder från idag, OJOJOJO TYP 100000 men orkar inte lägga in dom på datan så godnatt med er!
PUSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0