movie maker

Dragons och Diamonds tävlade i 2 olika grupper, först och främst så tävlade vi hela laget men sen så tävlade vi oxå Group Stunt vilket är bara bygg och utförs av 4-5 personer.
Här är Dragons D4 som tog hem ett silver p.g.a dom tappade halva sitt stunt, tragiskt men dom tar det nästa år!
här är vårat group stunt, dom tog guld och MVP! dom är fantastiska!!!!
Group stunt MIX dom har killar oxå, GRYMMA ELLER GRYMMA? jag får rysningar.
Asso det här är fanimej galet, han ser så lugn ut när han kastar henne. Det ser ut som att han tänker "titta jag kan kasta en myra".......
SÅÅÅÅÅ HÄFTIGT!
det var väl typ allt jag hade att bjuda på från helgen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0