First day

Shit!! Första dagen i Spanien är nu slut, väldigt tidigt men jag och mamma är helt slut efter idag! Efter att ha gråtit som en galning på Arlanda så blir man ganska trött...
Vi har träffat några tjejer som jag ska gå med och varit och sett skolan - som är super mysig. Jag fick träffa min familj som jag ska bo hos. Dom verkar väldigt snälla och visade mig vart jag ska bo och vart allt finns, samt att all mat i huset får jag äta om jag vill!!
Imorn blir det nog en dag på stranden eftersom den ligger så nära - kanske testa mina rullskridskor oxå!



Kommentarer
Ellen

Jaaa, blogga måste du göra hela året!!!!!!!

2012-08-29 @ 23:03:18
URL: http://lidbrink.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0