Mycket samtidigt

Ja idag...
Efter skolan åkte jag och Jasse till MiraMar som är köpcentret för att köpa födelsedagspresent till Malin! Det blev ett nattlinne och ett par strumpor!
Sen satt vi och mös i skolan och firade Malin genom att äta oreos och kladdkaka, sen hick vi vidare till ett tapas ställe där det blev kalabalik för ingen fattade vad tapas va och ingen förstod vad det stod i menyn...
Allt gick bra och vi hade en jättettevlig kväll. Missade tyvärr min Skypedate med familjen!
Har även haft värsta mensverken i mitt liv och samtidigt försökt boka resa ner hit åt Wille... Lite hetsigt så där! Nu väntar sängen och imorn ska vi köra aquatlon med skolan, vilket betyder att man springer eller simmar (på stranden) och efter det kajak eller paddeltennsi!!
Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0