begagnade prylar!

Jag och freja har som sagt varit på marknaden idag! Det var bara begagnade prylar, men freja skulle leta efter en billig cykel (vilket de inte hade). Vi hittade dock massvis med fina smycken, som va unika och många handgjorda! Ska nog gå dit och köpa lite mer nästa lördag men vill inte spendera alla mina pengar på asläckra smycken!
 
Igår var vi ute och hade det jätteroligt, vi dansade inne på en bar och vi satt och pratade jättemycket! Jag älskar hur alla är sociala och glada här och det är ingen som blir utanför! 


och en väska köpte jag oxå! Glömde säga att jag och freja höll på att bli lurade, han försökte få mig att betala igen och började visa mig och peka på min väska att han hade sett att jag hade mer pengar! Men vi lyckades ta oss där ifrån! Tyvärr förstörde det mitt humör rejält, blev RIKTIGT IRRITERAD PÅ DEN DÄR SKIT HÖGEN! Freja har iaf försökt förklara varför han gjorde så och detta är anldeningen!
 
"Den mannen hade bra utbildning och bra jobb så han kunde köpa fina saker till sina barn och till sin fru. Han fick sparken eftersom det är kris här i spanien. Nu är han tvungen att sälja alla sina barns saker och då är det klart att när han ser en tjej som ser ut att ha pengar, att han ändå försöker få lite extra så att när väl dagen är slut så kanske han kan köpa nått fint till sina barn ändå!"
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0