plugghästen #1

Hej! Har haft en ganska skön dag idag, slutade 14.10 och satt kvar en timma i skolan och pluggade matte.
Har följt med Jasse för att lämna in sin dator som hon hade kastat i golvet -.- Dom sa åt henne att kasta den, tyvärr är programmen på datorn värda runt 30,000 så de kom inte på fråga, ist så ska hon skicka hem den till Sverige så hon kan få ut försäkringen på den!
 
Nu är jag iaf hemma och ska skriva min historia uppgift och sen har jag skypedate med pappa och Jessica!
Tror jag ska börja ta salsa lektioner, men får se vad det kostar! Tränar typ varje dag bara genom att gå till skolan :D


Kommentarer
milou

men åh sexi!

2012-09-20 @ 14:03:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0