1 vecka sen

Nu var det en vecka sedan jag bloggade senast. Mamma simon och Björn har vart på besök här så jag har inte känt mig supersugen på att blogga. Imorn sätter sig mamma och simon på planet hem i alla fall och jag fortsätter min vardag som vanligt.
Fick panik i måndags när jag tänkte på allt jag hade att göra men det gick så fort att nu har jag bara ett prov kvar i morgon.

Oj allt gick fort där, vet inte ens ifall jag pratar svenska eller spanska. Mitt språk eller min svenska eller alla mina språk går rent ut sagt åt helvete här nere. Jag kan inte längre prata engelska, svenska tampoco och spanskan går väl bättre men det är inget språk jag kan använda på samma sätt.
Men skitsamma, svenska och engelska kan jag lära mig sen, fokar på spanskan ist


IMORN FREDAG OCH MYS MED MIN ÄLSKLING!!!!!!
hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0