nedräkning påbörjad

Jahapp då är det bara 11 dagar kvar tills jag åker hem, räknar dagarna. Längtar hem så mycket nu att jag spricker. Blev glad för Fille skrev till mig :DDDDDDDDDD längtade hem extra mycket då
Blablabla jag sitter ensam i skolan för jag har fortfarande inga vänner..... Kollade lite inör projektarbetet osv osv.
 
Fin julpyntning här i Funkan och har köpt alla julklappar nu förutom till Dani. 
 
Fick ett A på Judendomsprovet (blev jättelycklig (kände mig smart))  
 
Jag och dani var och såg The counselor igår och den sög bajs. Satt och väntade hela filmen på att den skulle börja och alla bara dog och så pratade dom om sex hela tiden, inte alls min typ av film. SKIT
 
 
I söndags så var vi på jobbmiddag och åt argentinskt kött MUMS. Alla var spanjorer och jag var ensam och mobbad. Alla hetsade mig att prata så då blev jag röd i ansiktet och då retade dom mig för att jag blev röd i ansitket. 
 
 
 
HAR HITTAT ETT ÄLSKLINGSPEL
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0