kaktus

Hej där! Det var ett tag sen nu. Jag hade glömt att jag hade en blogg tills Milou bad mig blogg för någon dag sen. I vilket fall som helst så är jag på dåligt humör och jag var det igår också. Igår hade jag hemlängtan, såg mina fina lagkamrater vinna DM och MVP (most valuable perfomance) och blev så sugen på att åka hem och träna. Mitt liv är lite tomt utan cheerleading, det är nått som saknas utan det. Jag var så engagerad inom den sporten att det smittade av sig på allt jag gjorde, jag blev mer ambitiös och nu sitter jag är i min säng och deppar sönder för att jag har fått E på de senaste två uppgifterna jag har lämnat in. 
Jag känner mig så fruktansvärt dålig och hopplös att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Tänk om jag bara har blivit sämre, för det var inte så att jag inte försökte med uppgifterna, snarare kämpade jag med dem och de blev sämre än vanligt. 
Så nu ska jag sluta ta upp det tråkiga i mitt liv och berätta det roliga jag har vart med om här nere i Spanien. 
 
1. Jag har en underbar pojkvän som hade köpt mitt favoritgodis till alla hjärtansdag.
2. Helgen i Sierra Nevada och Granda var helt fantastisk och vi hade jättefint väder
3. Jag tror att spanskaprovet gick bra
4. Det är lov nästa vecka
 
Ja det var väl det... Inte så mycket men det är alltid något. 
Har fört över alla bilder till datorn också så jag kan lägga upp lite på bloggen nu.
 

 
Lägger strax upp bilder från Sierra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0