if you give a little love, you can get a little love on your own

Godmorgon!!
Vaknade på fel sida idag. Jag har huvudvärk, urinvägsinfektion, mens och är förkyld. Jag var ganska irriterad när alarmet ringde. Jag tänkte på negativa saker som, att dani inte tar med min plånbok så jag inte kan köpa nässpray, att jag har matteprov idag, att jag inte får äta något sött, så mitt humör var inte på topp. Sen gick jag in på facebook och såg den här underbara filmen. Den fick mig genast på bra humör igen och jag känner hur mycket kärlek jag har att ge idag! 
Jag känner mig lite töntig när jag skriver det här, men alla känner väl ibland sig extra kärleksfulla och det är jag idag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0