jueves, he entrenado

Hola guapos y guapas!
Idag har jag vart på Alpha (gymmet jag tränar på) och kört samma pass som förra veckan med aggan, Total fitness tror jag de heter. 
Det var inte riktigt lika jobbigt den här gången, men fyhelvete vad jag svettades. Det var många fler idag vilket antagligen gjorde att temperaturen öka en aning... Nu sitter jag och strugglar med matten, känns dock inte riktigt lika hopplös som den har gjort de tidigare dagarna! Tagga matteprov nästa vecka dåra
 
Och jag längtar jättemycket till imorn för då är det fredag och då ska jag sova hos min pojkvän som jag är så löjligt kär i!

OCH PÅ LÖRDAG ÄR DET PICKNICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Ska övertala dani att vi ska göra pannkakor (glutenfria) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0