Paco Pico

Hola amigos!
Idag så har vi vart hos Dani moster och den sidan av släkten! 
Jag har också försökt lära mig spanska genom att läsa en spansk barnbok som heter Paco Pico och som handlar om en gul stor varelse som är förstor för att leka med vanliga människor..
Han har lite svårt med till exempel gungbrädan för att han är för tung, eller hoppa hage för han har för stora fötter, så han är jätteledsen. Tyvärr förstår jag inte slutet :(((((((((((
 
OCH DANI ÄR FÖR UPPTAGEN MED SIINA POPCORN FÖR ATT ORKA HJÄLPA MIG ATT LÄRA MIG SPANSKA!!! 
SÅ TILL ALLA ER SOM TYCKER ATT DET ÄR JÄTTEBRA ATT HA EN SPANSK POJKVÄN SÅ SPELAR DET INGEN ROLL OM DOM INTE HJÄLPER ER MED SPANSKAN!!!!!!!
 
 

besitos 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0