toiletblogg

Sitter på toa här i spanien!
Jag måste ge komplimanger för toaletten här. Den har ett fint läge och ringen är väldigt skön. Det enda jag kan känna saknas är en matta. Tänk er en ryamatta under fötterna när man känner för att sitta lite längre på toa. Jag tycker egentligen inte om att gå på toa för de måste alltid gå så fort, om jag däremot får sitta här ett tag och tillexempel blogga eller kolla instagram eller liknande så kan jag tycka att det är ganska mysigt.
Så därför har jag gjort en lista över ett perfekt badrum:
  1. Toalettringen måste vara ganska hög så man inte sjunker ner för långt.
  2. Det ska finnas en mjuk matta under fötterna så man har nått att gosa med.
  3. Man måste kunna se hela badrummet så man slipper bli rädd för att någon kollar på än.
  4. belysningen får inte vara för stark utan den ska va dimmig (dock måste det finnas bra belysning över spegeln så man kan sminka sig).
  5. Bra förvaringsutrymmen så allting ser fint ut och så man kan sitta och spekulera om saker. 
Ja det var väl det!
Nu ska jag börja på min nya serie Homeland som freja har rekommenderat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0