Hej Anges!

Sitter mitt i mitt pluggande och skriver en otroligt intressant utredande text om upplysningen och romantiken när Agnes kom med den fantastiska iden att jag skulle blogga. Så skönt att komma i från den tid där kvinnan inte var duglig nog åt något förutom att ta hand om potatisen.... HEMSKA TANKE!!!
Martina, Danis mamma, tror att jag sitter och pluggar just nu och jag fick en komplemang om hur snabbt jag skriver på datorn TACK!!! 
 
Anyway (om det sitter ihop) så fick jag stanna här inatt för jag skulle vakta Manuel, fett söt liten pojk. Han vill alltid leka kull men jag får inte springa för han vill inte förlora så jag får sitta och blunda i soffan och han ska springa förbi utan att jag ska ta honom, vilket är omöjligt om jag inte fuskar :D
GAY ATT JAG SKRIVER SMILEYSAR I MIN BLOGG!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0