igång igen

USCH OCH FY!!
I ettan så tränade jag ungefär 18 timmar i veckan och nu i tvåan har jag inte tränat alls och det är ganska konstigt både för kroppen och det mentala att göra en sådan förändring. Dock har jag haft lite skador hit och dit men det är inte direkt dom jag tänker på när jag tänker på min träning. Min rygg har vart kaos de senaste två veckorna men så igår så släppte det lite när jag och Agnes hade vart och tränat. Igår tränade vi mage och kondition och idag har vi först kört zumba i en timme, power dumbel på de (som är ett ben pass verkade det som) och sen magpass på de, vi har vart på gymmet i typ två och en halv timme. JAG ÄR HELT SLUT!
Måste dock plugga lite historia nu men sen ska jag snosa sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0