sleep tight

 
Ska gå och kissa och sen ska jag krypa ner bredvid min söta lillebror som jag har trott är elva men som faktiskt fyller tretton i år. Skumt att han har fått ett par skor som är i storlek 39 och jag har svårt att fylla ut ett par 38or. Jag pratade med honom idag, bara han och jag. Han är väl inte världens mest pratglada men han är väldigt rolig och himla mysig. Han sa i alla fall att han vill flytta till Spanien och när jag fyller 18(alltså jag sofia) så kan han flytta ner hit och bo med mig. Dock är det så klart ett problem för då skulle mamma vilja flytta ner och då måste pappa flytta ner och helt plötsligt skulle hela familjen vara här nere och det tyckte han skulle vara lite skumt, men å andra sidan som Danis familj kom han framtill. 
Satt och kollade på honom när jag tittade på serier, han satt och läste en bok som jag egentligen skulle läst i 9an tror jag, han går i 6an. Smart grabb. Vet inte riktigt vad han gör just nu men han har lagt sig tvärs över hela sängen så jag undrar hur jag ska få plats.

I detta inlägg skulle jag egentligen skrivit att jag ändå ska upp om 3 timmar för att ta min medicin men jag kom av mig lite! Men sov gott iaf alla där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0