vad heter snor på engelska?

Ligger här i sängen hemma hos dani och snorar på som vanligt. Har väl fått influensan eller nått liknande. Jag är super hungrig men där nere finns den läskiga städtanten som jag icke vill stöta på. Jag är klar med allt plugg så jag har ingenting att göra, även fast jag vet att många av mina andra klasskompisar panikar för att de har så mycket att göra. Låt mig känna mig aningens stolt över detta faktum. I vilket fall som helst så är jag helt ensam!!!! (förutom tanten
 

Jag som många andra har fastnat för spelet Candy Crush, ett spel som är ytterst beroende framkallande. När jag somande om mellan 9-11 så drömde jag att jag äntligen klarade bana 92, och sen vakna jag och nej, jag har fortfarrande inte klarat bana 92 :'(
 
Eftersom att det är så fint väder så skullej jag vilja ta en promenad med Lily men det återstår att se om jag verkligen är i skick för det. Jag vill även städa rummet och kanske göra nått tal i matteboken. Annars tänker jag bara ligga här i den stora härliga sängen och speckulera över livets mening!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0