well hello again

Sitter hemma hos min värdfamilj och myser. Har inte sovit hemma på 11 nätter och så blev det inte inatt heller, även fast det var det jag hade planerat. Hade såklart glömt mina nycklar hos Dani så min snälla söta Alva lät mig krypa ner och skeda med henne i hennes 90 säng, supermys!
Tyvärr som alla andra nätter så vill inte min kissblåsa eller urinrör samarbeta med vad jag vill eller känner för, därför väcktes jag av en otrolig kissnödighet runt sisådär 8 i morse, soft att ha sovit 6 timmar!!!!

Gick hem till söta Pepa och fick min favorit soppa (mixade grönsaker) och till efterrätt jordgubbar med nutella!!!
Sitter och väntar på att min pöjk ska vara klar med sin jobbintervju på Hollister, kan inte tänka mig att han skulle orka gå runt och vara trevlig mot massa människor när han är den mest fördomsfulla person jag känner!

Jag har snott Frejas dator btw så har inga bilder men nått ska man ju alltid lägga upp så varsågoda!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0