det här med att prioritera

Jag har kommit fram till att jag ska sluta på jobbet, jag vet att det bara har gått 2 veckor men jag tror inte det är rätt prioritering. Fråga är iofs hur jag kan ta reda på det men anledningarna till att jag är i Spanien är bland annat för min pojkvän och för att träffa nya människor och inget av det hinner jag med när jag jobbar.
Två andra anledningar till varför jag är här är för att lära mig spanska och den spanska kulturen. Vad är då viktigaste? Just nu är såklart min pojkvän viktigast men vilket kommer jag ha mest nytt av i framtiden, jo spanskan! 
 
SÅ DÄR ÄR PROBLEMET, VAD SKA JAG PRIORITERA? 
 

Nu när jag jobbar kan jag inte träffa min pojkvän så mycket och jag missar roliga saker med skolan som idag missar jag meditations kurs som jag hade velat gå på. Det finns inte heller lika mycket tid för mig att plugga. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0