primark

hallå där!
Idag har jag varit i malaga med några sköna bruds från skolan, vi chilla runt och gick in på primark o va där i typ 2 timmar och ändå fick jag bara med mig en kjol och en klänning! Jag blir så förbannad på alla skitspanjorer och deras idiotisk ideer om vad dom tycker är rätt. De här med att man alltid måste visa ID när man ska handla något är ju bara megakorkat. Jag behöver inte vis leg när jag ska handla öl i en mataffär men om jag ska betala med bankomatkort då jävlar måste jag bevisa att min identitet är den jag uppger mig för att vara...... men är man lite efterbliven så är man!
Har förövrigt mammas kort och jag behöver bara säga att jag är hennes dotter så behöver jag inte ens slå in PIN-kod, jag menar vem som helst kan ju bara ta mitt kort o säga att kompisen står ute med en hund eller vad som helst. 
 
Jag har fått 3 myggbett av samma mygga, ett på vardera lår och ett i ljumsken!
 
Ligger hemma o saknar min pojkvän, jag bangade utgång idag så det blir chokladflingor och tjejfilm eller kanske favvo serien HAPPY ENDINGS!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0