Välkommen till vuxenlivet

HEJ
Ja, nu kommer jag ju egentligen inte ihåg hur man bloggar men nått vettigt ska jag väl kunna få fram. Jag tänkte i alla fall att jag skulle försöka berskriva livet som vuxen (har iaf egen lägenhet lol hehe) för er så gott det går!
 
För ungefär en vecka sen så flyttade jag och min nyblivna sambo Nina in i våran fantastiskt vackra och hemmiga lägenhet, eller som egentligen är ett hus. Att hitta något som båda gilla var egentligen inte så svårt utan det handlade mer om att hitta något i vår (min) prisklass och där vatten samt el ingick, det var en hel del saker som man bör uppmärksamma som man kanske inte gör i vanliga fall. Huset ligger nära Miramar som är shoppingcentret och ungefär 30 min från skolan. Både jag och Nina tyckte att den här sidan av stan var mycket mysigare och är mer glesbefolkat. Nu har vi bara bott här en vecka me jag måste medge att det inte alls är lika stort steg som jag trodde, man måste fått ansvarstagande på köpet när man bodde i värdfamilj.
 
VÅRT HEM <3
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0